- Hjem
- Hvem er vi
- Hvad tilbyder vi
Før du starter up
Virksomhedsrådgivning
- Priser
- Kontakt os
De første møder er altid gratis
Det første møde er gratis og vi har afsat 1½ – 2 timer til virksomheden.
Hvis der er behov for yderligere opfølgning og definition af vores opgaver, for at få det hele på plads, er disse møder naturligvis også gratis.
Ansvarsfraskrivelse og tavshed herunder GDPR.
Vi indhenter information fra virksomheden/koncernen og vi analyserer offentliggjorte regnskaber med henblik på rentabilitet, likviditet og soliditet, sådan at vi har en indikation af hvilken situation virksomheden er i.
Efterfølgende møder
Afhænger naturligvis af hvilke ønsker virksomheden har til os, i relation til de områder som ejeren/ejerkredsen vil have sat fokus på.
Hvad er aktuelt for indehaveren, rapportering i form af vores ”virksomhedsbog” – hvor vi skriver referater og underskriver, det gælder både os og virksomheden, sådan at vi altid kan gå tilbage og se hvilke og på grundlag af, vi har taget de respektive beslutninger.
Vi opdaterer løbende ”bogen” i hele samarbejdsprocessen.
Hvilke områder skal vi fokusere på? Det kan være opstart, udvikling, turnaround, generationsskifte, rekonstruktion.
Når områderne er udvalgt fremsender vi et tilbud, baseret på vores forventede timeforbrug og forslag til hvordan vi sammen kan løse virksomhedens angivne punkter.
MØDEBESKRIVELSE
Alle møder bliver med en indkaldelse, en dagsorden og alle møder afsluttes med spørgsmålet om det gav mening og herefter dokumentation i virksomhedsbogen. Vi beregner 0,5 time til mødeforberedelse og 1 time efter mødeafslutningen.
Tidsforbrug i forbindelse med fysiske møder kan være forskelligt. Vi kan hjælpe med rapportering til banken, revisor og advokat, dette ønskes.
Det er vigtigt for os, i tæt samarbejde med virksomheden, løbende at evaluere hvad de giver mening og om vi skal tilpasse konceptet.
En typisk indkaldelse ser sådan ud
Pris
Efter vores inddelende, gratis, møde, vender vi tilbage med et tilbud.
Alle møder bliver med en indkaldelse, en dagsorden og alle møder afsluttes med spørgsmålet om det gav mening og herefter dokumentation i virksomhedsbogen. Vi beregner 0,5 time til mødeforberedelse og 1 time efter mødeafslutningen.
Tidsforbrug i forbindelse med fysiske møder kan være forskelligt. Vi kan hjælpe med at rapportering til banken og andre eksterne enheder hvis dette ønskes.
Det er vigtigt for os, i tæt samarbejde med virksomheden, løbende at evaluere hvad de giver mening og om vi skal tilpasse konceptet.
Vi tilbyder en løsning med et løbende samarbejde hvor vi kommer med erfaring, struktur samt et stort netværk. Vi har erfaring med at tage møder med bank, større kunder, leverandører og medarbejdere. Uanset om der er etableret en professionel bestyrelse, advisory board eller det er ejer som sidder med alle beslutninger så vil vi kunne tilbyde sparring og brug af netværk. Det er som udgangspunkt et løbende abonnement med en månedlig betaling. Aftalen kan altid opsiges hvis det ikke giver værdi for virksomheden.
Pris
kr. 2.100,- mdr / op til 3 timer
Længerevarende engagement
Ved længerevarende engagementer udarbejder vi et tilbud som vi fremsender når arbejdsopgaverne er specificerede og vi kender indholdet. Dette er ofte en fordel i relation til opgaver der forventes at strække sig over en lidt længere periode.
Pris: Efter aftale
Mazift Consulting ApS har rådgivet Startups samt SMV-virksomheder siden 2005
Mazift Consulting ApS
Abildvej 8C
4180 Sorø
CVR-Nummer: 31 08 80 46
(et firma i MMKH Holding ApS gruppen)
© 2024 Mazift Consulting ApS – Created By GetYouOnline