Hvem er vi?
Mazift Consulting ApS har rådgivet Startups samt SMV-virksomheder siden 2005



Om os
Mazift Consulting har siden 2005 rådgivet og været sparringspartner for små og mellemstore virksomheder. Vi møder virksomhedsejerne i øjenhøjde,er uformelle og kommer med forslag til hvordan, og på hvilke områder, virksomheden kan optimeres og øge indtjeningen.
Vi tror på at det at have en plan for virksomheden som både tager udgangspunkt i virksomhedens udvikling men også ejers ønsker giver værdi.
En løbende opfølgning på planen og brug af netværk når dette giver mening kan styrke virksomheden. Det er ikke enkelt at lave en plan da den bør indeholde flere elementer både økonomiske og etiske elementer. Tag eksempelvis kreditrisiko på kunder, bedste finansiering af investeringer, optimering af processer og fastholdelse af nøglemedarbejdere. Er der tale om en koncern med flere selskaber/aktiviteter kan det give mening at lægge en plan for flere aktiviteter. VIrksomheden kan eksempelvis være startup, udvikling til næste niveau, internationalisering, konsolidering og generationsskifte og der kan også være behov for krisehåndtering/rekonstruktion. Planen kan tilpasses sådan at den kan bruges til banken eller andre eksterne enheder. Endvidere kan den bruges som et redskab for ejer og kan danne grundlag for mission og vision i forhold til medarbejdere.
Vi tilbyder en løsning med et løbende samarbejde hvor vi kommer med erfaring, struktur samt et stort netværk. Vi har erfaring med at tage møder med bank, større kunder, leverandører og medarbejdere. Uanset om der er etableret en professionel bestyrelse, advisory board eller det er ejer som sidder med alle beslutninger så vil vi kunne tilbyde sparring og brug af netværk. Det er som udgangspunkt et løbende abonnement med en månedlig betaling. Aftalen kan altid opsiges hvis det ikke giver værdi for virksomheden. Større opgaver giver vi tilbud på. Vi starter altid med at underskrive en tavshedsaftale og lever op til GDPR. Første møde hvor vi tager udgangspunkt i aktuelle problemstillinger og opbygning af en plan er altid gratis.
Vi ser frem til et godt samarbejde.
Vores team



Per Andersen
Mazift Consulting ApS er grundlagt i 2005 af Per Andersen som i dag er direktør.
Per har et særdeles godt kendskab til iværksætteri, han ved hvad det kræver og hvad der skal til for at få den succes man ønsker.
Han brænder derfor for at rådgive såvel de mindre som de mellemstore virksomheder og stiller sine mange års kompetencer til rådighed for vores kunder.
Hans mange års praktiske erfaringer med både at rådgive, være mentor, medlem af Advisory Board og bestyrelser herhjemme og i udlandet har givet ham et overordnet indblik i hvordan virksomheder fungerer i praksis.
Per er rådgiver på den uformelle måde og han bruger visuelle udtryk og forklaringer til emner som i princippet er indviklede når han rådgiver.
Henning Nygaard
Det er med stolthed, at vi byder et samarbejde med Advokatfirmaet Nygaard velkommen.
“Jeg har længe søgt efter en advokat som ser værdien i at samarbejde tæt omkring de juridiske sager vores kunder har behov for at få løst, og hjælpe advokatfirmaets kunder med de behov de har, indenfor vores rådgivnings kompetence områder.
Med advokatfirmaet Nygaard har vi fundet en Partner som, lige som os, lægger vægt på at udvikle et samarbejde der kommer både vores klienter og vores selskaber til gode.
Advokat Henning Nygaard er ikke ”kun” advokat, han har også arbejdet i revisionsbranchen, så selvom hans område primært er det juridiske, så har han også en stor indsigt og forståelse for den regnskabsmæssige del af det at være virksomhedsejer.
Henning har igennem årene løbende efteruddannet sig bl.a. Danske Advokaters mediatoruddannelse, CBS Executive bestyrelsesuddannelse, og senest i USA, hvorfor han nu også kan rådgive indenfor området ”Cybersikkerhed”.
Privat er Henning en ivrig sportsmand, altid fit og i god form og støtter aktivt op om lokale ishockey- og håndboldklubber.
Katrine Gilberg
Katrine Gilberg har de sidste 25 år arbejdet strategisk med salg, forretnings- og organisationsudvikling samt personlig udvikling af ledere og medarbejdere.
De seneste 10 år har hun drevet Rekrutterings- og konsulentvirksomhed og er nu tilknyttet Mazift som HR-konsulent.
Katrine kommer med en bred erhvervsmæssig baggrund og har en enestående evne til at forstå mennesker og organisationer. Hun kan således hjælpe med at undersøge interne HR-processer, -forretningsgange, -politikker og arbejdsfordelinger, samt holde samtaler med medarbejdere og ledere, for at optimere jeres organisation.
Med en dybdegående forretningsforståelse og stærke kompetencer indenfor talent acquisition, kan Katrine hjælpe med at tiltrække talenter og skabe en håndgribelig people and culture strategi, så I kan optimere jeres vækst, og skabe en virksomhed, hvor medarbejderne trives og kulturen matcher de tendenser vi ser for fremtiden. Så bliver det nemlig lettere at tiltrække talenterne, der skal til for at jeres strategi kan blive realiseret og implementeret.