Din sparringspartner

At finde den rigtige person til netop din virksomhed, er en både tidskrævende og omfattende opgave.

Lad Mazift`s Search & Selection team være din sparringspartner igennem hele processen.

Sådan finder vi din nye medarbejder:

I vores emnebank har vi mange dygtige personer der måske er den helt rigtige medarbejder for din virksomhed? Vi spænder vidt, fra administrerende direktør, finansdirektør, HR-chef til lager- og logistikchef.

Såfremt vi ikke har den medarbejder der lever op til dine krav og forventninger i vores emnebank, starter vi en proces.

Vi arbejder strategisk med forskellige værktøjer og afdækker gennem udvalgte tests kvalifikationer og personlige egenskaber hos ansøgerne.

Hele processen med udformningen af indholdet i jobannoncen, den strategiske placering så den bliver set af potentielle kandidater på relevante søgemaskiner, gennemlæsning af de indkomne ansøgninger til udvælgelsen af de 3 som valget til sidst står i mellem, er en proces som vi har et indgående og meget erfarent kendskab til.

Vores styrke er, at placere de rigtige mellem- og topledere i virksomheden.

Ved løsning af en opgave udarbejder vi:

En profil der beskriver virksomheden, dens historie, Idé grundlag, nuværende og fremtidige situation

En stillings profil, der beskriver indhold, reference- og
samarbejdsrammer.

En profil der beskriver den ideelle kandidat, med baggrund i de to foregående profiler.

Ved ny-besættelse af en stilling vil vi, med udgangspunkt i den ideelle kandidat profil udvælge og præsentere 2 – 3 kvalificerede kandidater.

Opfølgning

Især den første tid er præget af store forventninger fra såvel kandidaten som fra virksomhedens side.

Vi fastholder derfor kontakt til både virksomheden og kandidaten for at sikre forventningerne bliver indfriet. Dette gøres ved at vi i de første 3 måneder efter ansættelsen, tager 1 månedligt møde med den nyansatte såvel som virksomheden.

Det er et naturligt led i vort arbejde og en god afrunding af opgaven.

Om processen

Hvor lang tid tager processen?

Processen tager normalt 1 måneds tid.

Hvad koster det?

Alt efter virksomhedens krav til ansøgerens uddannelsesmæssige baggrund, antal år med praktisk erfaring indenfor området m.m. ligger prisen for hele processen på mellem 25.000 – 100.000,00 kr.

Har du et projekt eller har du spørgsmål, så hører vi meget gerne fra dig.

ADRESSE

Vejlesøvej 42A
2840 Holte